گستردگی ناوگان حمل و نقل اسنپ و تپسی
نوشته شده توسط : مژده

درسته که محور فعالیت این دو تاکسی اینترنتی یکیه اما هر یک دارای مزایا و معایبی هستند که باید با توجه به این فاکتور ها دست به انتخاب آن ها زد. ابتدایی ترین ویژگی که در خصوص اسنپ و تپسی می خواهیم به آن بپردازیم گستردگی ناوگان حمل و نقل و درآمد هست. گستردگی ناوگان حمل و نقل در اسنپ بیشتره و می توان گفت این تاکسی اینترنتی نه تنها مناطق مختلف تهران بلکه خیابان ها، بلوار ها، کوچه ها و ... را کاملا پوشش می دهد. 

برای مثال شما بر روی نقشه این تاکسی اینترنتی می توانید تا درب محلی که می خواهید بروید را انتخاب کنید. اما این موضوع در خصوص تاکسی اینترنتی تپسی کمی ضعیف تر عمل می کند. برای مثال تاکسی اینترنتی تپسی در برخی مناطق تهران مقصد کاملی که می خواهیم را روی نقشه نشان نمی دهد و طبیعتا مکانی که ازتاکسی خارج  پیاده می شویم داخل کوچه و ... نیست. اما هزینه این تاکسی اینترنتی نسبت به اسنپ ارزان تر است و با استفاده از آن می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید. 

 

امنیت و حریم خصوصی در تپسی و اسنپ

 

•امنیت در تپسی

تاکسی اینترنتی تپسی با کد تخفیف تپسی از ابتدای تاسیس استارتاپ خود در تلاش بوده به طور کامل صلاحیت های رانندگان را با استفاده از پلیس اماکن کشور انجام دهد. به همین منظور تپسی از زمان ثبت نام یک راننده تا زمانی که در تاکسی اینترنتی خود مشغول به کار شود اقدام به احراز هویت و تایید صلاحیت می کند. نحوه تایید صلاحیت سفیران در تپسی به این صورت است که پلیس به صورت آنلاین، صلاحیت آنان و نداشتن سابقه کیفری موثرشان را بررسی و نتیجه را به تپسی اعلام می‌ کند. در حین دریافت خدمات از رانندگان تپسی هم کافیست در بخش امتیاز دهی و رفتار راننده هر گونه رفتار نامناسب را ذکر کنید تا توسط کارشناسان امنیتی بررسی شود. 

 

•امنیت در اسنپ 

وقتی به مقصد مورد نظر با استفاده از این تاکسی اینترنتی برسید بخشی وجود داره به نام بازخورد سفر که گزینه ای در اینجاست به نام عدم حفظ حریم شخصی. شما با استفاده از این گزینه می توانید هر گونه برخورد نامناسب و ناهنجار از راننده را گزارش دهید. این برخورد نامناسب و ناهنجار می تواند برخورد کلامی باشد یا فیزیکی که شما باید تماما این موارد را بیان کنید تا مورد بررسی کارشناسان امنیتی اسنپ قرار بگیرد. 

 

شرح سرویس های اسنپ

تاکسی اینترنتی اسنپ  با کد تخفیف اسنپ به طور کلی دارای 3 سرویس می باشد که تمامی این سرویس ها برای راحتی هم وطنان عزیز و درآمد زایی افراد بدون کار می باشد. در ادامه به صورت مختصر اما مقید سرویس های اسنپ را برایتان شرح داده ایم تا اطلاعات جامعی از این تاکسی اینترنتی داشته باشید. سرویس های اسنپ عبارت هستند از : 

 

•اسنپ اکو

اقتصادی‌ ترین سفرهای اسنپ با سرویس اسنپ اکو انجام می ‌شود. سفر های شما در این سرویس سریع، مقرون به صرفه و با کیفیت خواهند بود.

 

•اسنپ پلاس

برای سفر های ویژه می ‌توانید از اسنپ پلاس استفاده کنید. خودرو های ویژه اسنپ در اسنپ پلاس قرار دارند و شما با انتخاب این گزینه سرویسی با کیفیت بالاتر را تجربه خواهید کرد.

 

•اسنپ رز

بانوان محترم می ‌توانند در تهران از سرویس اسنپ رز که مختص بانوان است استفاده کنند. کاربران راننده این نوع سرویس بانوانی هستند که در اسنپ کسب درآمد می‌ نمایند. برای دریافت جدید ترین کد تخفیف اسنپ به تخفیف هات مراجعه کنید.

 





:: برچسب‌ها: معرفی اسنپ, معرفی تپسی ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: